Symposium voor doktersassistenten DC Klinieken Rotterdam

DC Klinieken Rotterdam biedt al ruim 9 jaar kwalitatief hoogwaardige, verzekerde zorg voor alle inwoners van Rotterdam en omgeving. In 2017 is ons centrum in omvang verdubbeld, met een modern centrum voor integrale pijnzorg als grootste blikvanger.

Op dinsdag 5 juni 2018 organiseert DC Klinieken Rotterdam een symposium voor doktersassistenten. De nascholing staat in het teken van integrale pijnzorg en is qua inhoud een herhaling van het symposium van vorig jaar.

U bent van harte uitgenodigd!

Thema:
Integrale pijnzorg

De nascholing is niet geaccrediteerd. U ontvangt na afloop wel een certificaat van deelname. Deelname aan dit symposium is kosteloos. U dient zich vooraf wel aan te melden.

Programma
17.30 uurInloop met buffet
18.25 uurWelkom door William Roos,
locatiemanager DC Klinieken Rotterdam
18.30 uurRonde 1
19.00 uurRonde 2
19.30 uurPauze
19.45 uurRonde 3
20.15 uurAfsluiting en rondleiding door het pand

Presentaties:
We hebben ervoor gekozen om dit symposium in carrousel vorm te houden. Dit betekent dat de groepen kleiner kunnen blijven waardoor meer interactie
mogelijk is.

Er zijn 3 rondes; waarvan 2 presentaties en een informatiemarkt met demonstraties:
– ‘Pijn… een uitdaging’, door Yvonne Museler, pijnconsulente DC Klinieken
– ‘Revalidatiegeneeskunde’, door Rob Zondervan, revalidatiearts Nordic Health
– Informatiemarkt, met TENS, iontoforese, blokkades en blokkade technieken, ketamine iv, qutenza en David Spine apparatuur

Bij de informatiemarkt zijn pijnartsen, pijnconsulentes, pijnverpleegkundigen en fysiotherapeuten aanwezig om uitleg en demonstraties te geven.