Stuur uw klacht per e-mail naar klachtenfunctionaris@dcklinieken.nl Vermeld in uw mail de volgende gegevens: naam, geboortedatum, adres, telefoonnummer, datum en omschrijving van de klacht of ervaring.
Post
Stuur uw brief per post naar DC Klinieken t.a.v. Klachtenfunctionaris, Antwoordnummer 1271, 1100 WB Diemen. Een postzegel is niet nodig. Vermeld in uw brief de volgende gegevens: naam, geboortedatum, adres, telefoonnummer, e-mailadres, datum en omschrijving van de klacht of ervaring.
Afhandeling van klachten
Klachtenregeling
Wanneer u een klacht heeft, behandelen we die volgens de klachtenregeling van DC Klinieken. Wat deze regeling precies inhoudt, kunt u in het volgende document lezen: Klachtenregeling DC Klinieken
De klachtencommissie
Lukt het niet om samen met de klachtenfunctionaris uw klacht op te lossen? Dan kunt u uw schriftelijke klacht indienen bij de klachtencommissie van DC Klinieken. De klachtenfunctionaris kan u verder informeren over deze mogelijkheid.
Externe geschillencommissie
Bent u niet tevreden over hoe uw klacht wordt opgelost? Of blijft er een verschil van mening bestaan? Dan kunt u uw klacht indienen bij de externe geschillencommissie. De externe geschillencommissie kunt u ook inschakelen als u het niet eens bent met de afhandeling van een verzoek tot schadevergoeding. Meer informatie over de externe geschillencommissie.
Niet gevonden wat u zoekt?
Wij helpen u graag verder. Hier vindt u de veelgestelde vragen. Staat uw antwoord er niet bij? Neem dan contact op met ons Service- en Informatiecentrum via telefoonnummer 088 0100 900.