aA
sluiten
Heeft u een suggestie of klacht? Wij nodigen u van harte uit om dit kenbaar te maken. DC Klinieken wil graag leren van uw ervaring.
Het helpt vaak om uw ervaring te bespreken met de persoon om wie het gaat of met de leidinggevende van de afdeling. Op deze manier kan uw klacht vaak snel en gemakkelijk opgelost worden. Vindt u het moeilijk om hierover in gesprek te gaan? Of komt u er met de persoon zelf niet uit? Dan kunt u contact opnemen met de klachtenfunctionaris.
De klachtenfunctionaris luistert naar uw verhaal. Hij bemiddelt tussen u en de persoon of afdeling waar de klacht over gaat. U en de bij de klacht betrokken medewerker krijgen de gelegenheid om een toelichting te geven. De klachtenfunctionaris is neutraal, onafhankelijk en zal vertrouwelijk omgaan met uw informatie. Hij heeft een geheimhoudingsplicht.
Twijfelt u of u een klacht wilt indienen? Of wilt u alleen een ervaring kenbaar maken? U kunt voor advies/ondersteuning terecht bij de klachtenfunctionaris. U bereikt de klachtenfunctionaris van dinsdag t/m donderdag van 9:00 uur tot 17:00 uur op 088 0100 999.
Dien direct uw klacht in via ons klachtenformulier.
Daarnaast kunt u uw klacht ook per post versturen. Dit kunt u versturen naar:
DC Klinieken |
t.a.v. Klachtenfunctionaris |
Antwoordnummer 1271 |
1110 WB Diemen (postzegel niet nodig) |
Vermeld in uw brief of mail de volgende gegevens: naam / geboortedatum / adres / telefoonnummer / e-mailadres / datum en omschrijving van de klacht of ervaring.
Lukt het niet om met de klachtenfunctionaris de klacht op te lossen? Dan kunt u uw schriftelijke klacht indienen bij de klachtencommissie van DC Klinieken. De klachtenfunctionaris kan u verder informeren over deze mogelijkheid.
Bent u niet tevreden over hoe uw klacht wordt opgelost? Blijft er een verschil van mening ontstaan? Dan kunt u uw klacht indienen bij de externe geschillencommissie. De externe geschillencommissie kunt u ook inschakelen als u het niet eens bent met de afhandeling van een verzoek tot schadevergoeding.
Wilt u meer weten over de wijze van de afhandeling van klachten door DC Klinieken? Klik op onderstaande knop voor meer informatie.
Eind december kwam het bericht dat alle planbare zorg wordt uitgesteld. Dit geldt niet voor DC Klinieken. U kunt nog steeds bij ons terecht voor reguliere zorg. Wanneer u een afspraak heeft staan, gaat deze – zonder tegenbericht – door. U hoeft hiervoor geen contact met ons op te nemen.
Om ervoor te zorgen dat u onze vestigingen veilig kunt blijven bezoeken, hebben we enkele aanvullende maatregelen genomen. De belangrijkste is dat het dragen van een mondneusmasker in al onze centra verplicht is. Wij verzoeken u vriendelijk deze voor het betreden van het centrum op te zetten. Heeft u geen mondneusmasker? U kunt in elke vestiging een gratis exemplaar krijgen. Blijf gezond en wellicht tot snel!