aA
Contact & FAQ
Pagina voorlezen

Klachten en suggesties

DC Klinieken leert graag van uw ervaring en staat open voor klachten. Een klacht kan vaak makkelijk opgelost worden. Bijvoorbeeld door de persoon waar de klacht over gaat direct aan te spreken. Soms is dat lastig. In dat geval kunt u altijd terecht bij de klachtenfunctionaris.

 

Ook voor suggesties staan wij altijd open, daarvoor kunt u dit formulier invullen.

Klachtenfunctionaris

De klachtenfunctionaris luistert naar uw verhaal en bemiddelt tussen u en de persoon of afdeling waar de klacht over gaat. U krijgt beiden de gelegenheid om een toelichting te geven. De klachtenfunctionaris is onpartijdig en heeft een geheimhoudingsplicht. Ook als u twijfelt of u wel een klacht wilt indienen of enkel advies wilt vragen, kunt u contact opnemen met de klachtenfunctionaris.

 

Voor het insturen van een klacht kunt u ons op de volgende manier bereiken:

‘; // Loop through rows.

Klachtenformulier

Vul online het klachtenformulier in

Klachtenformulier

 

E-mail

Stuur uw klacht per e-mail naar klachtenfunctionaris@dcklinieken.nl. Vermeld in uw mail de volgende gegevens: naam, geboortedatum, adres, telefoonnummer, datum en omschrijving van de klacht of ervaring.

Post

Stuur uw brief per post naar DC Klinieken t.a.v. Klachtenfunctionaris, Antwoordnummer 1271, 1100 WB Diemen. Een postzegel is niet nodig. Vermeld in uw brief de volgende gegevens: naam, geboortedatum, adres, telefoonnummer, e-mailadres, datum en omschrijving van de klacht of ervaring.

Afhandeling van klachten

Klachtenregeling
Wanneer u een klacht heeft, behandelen we die volgens de klachtenregeling van DC Klinieken. Wat deze regeling precies inhoudt, kunt u in het volgende document lezen: Klachtenregeling DC Klinieken

 

De klachtencommissie
Lukt het niet om samen met de klachtenfunctionaris uw klacht op te lossen? Dan kunt u uw schriftelijke klacht indienen bij de klachtencommissie van DC Klinieken. De klachtenfunctionaris kan u verder informeren over deze mogelijkheid.

 

Externe geschillencommissie
Bent u niet tevreden over hoe uw klacht wordt opgelost? Of blijft er een verschil van mening bestaan? Dan kunt u uw klacht indienen bij de externe geschillencommissie. De externe geschillencommissie kunt u ook inschakelen als u het niet eens bent met de afhandeling van een verzoek tot schadevergoeding. Meer informatie over de externe geschillencommissie.

Niet gevonden wat u zoekt?

Wij helpen u graag verder. Hier vindt u de veelgestelde vragen. Staat uw antwoord er niet bij? Neem dan contact op met ons Service- en Informatiecentrum via telefoonnummer 088 0100 900.

Terug naar boven arrow_upward