Neem contact op met het Service- en informatiecentrum, deze afdeling is telefonisch bereikbaar op 088 0100 991:
maandag t/m donderdag tussen 08.00 en 20.00 uur
vrijdag tussen 8.00 en 18.00 uur
zaterdag tussen 9.00 en 13.00 uur
Als patiënt van DC Klinieken heeft u toegang tot het patiëntportaal Mijn DC Klinieken.
U kunt hier bijvoorbeeld bekijken welke afspraken er gepland staan, welke vragenlijsten u moet invullen en wat uw uitslagen zijn.
U kunt zich aanmelden voor het patiëntenportaal bij het centrum waar u uw afspraak heeft of al een behandeling heeft ondergaan. Neem een geldig identiteitsdocument mee, zoals een paspoort of een ID-kaart. De baliemedewerker van DC Klinieken moet u namelijk identificeren.
Na afronding van uw aanmelding ontvangt u een e-mail met een instructie hoe u Mijn DC Klinieken eenvoudig kunt activeren.
Met Mijn DC Klinieken bent u in staat om op elk moment van de dag uw gegevens in te zien en in contact te komen met DC Klinieken. U kun hier eenvoudig de brief met bevindingen voor de huisarts of de uitslag van het onderzoek inzien, zo behandelen wij u als het ware in uw huiskamer.
Patiënten willen sneller weten waar zij aan toe zijn. Bovendien vraagt dit tijdperk om een eenvoudige en transparante manier van communiceren, wat uitstekend kan met mijn DC Klinieken. Of het de uitslagen van een MRI-onderzoek van vorige week betreft, of uitslagen van een behandeling van een jaar geleden, u kunt binnen enkele seconden de gegevens inzien en desnoods doorsturen.
U kunt op elk moment inloggen op uw account binnen de beveiligde website waar u uw persoonsgegevens en een deel van uw medische gegevens kunt vinden (wanneer beschikbaar). De volgende gegevens kunt u in het portaal inzien:
Heeft u vragen over de patiëntportaal en/of kunt u niet inloggen? Neem dan contact op met het Service- en Informatiecentrum van DC Klinieken op
Deze afdeling is telefonisch bereikbaar op:
Dag | Van | Tot |
Maandag | 8:00 uur | 20:00 uur |
Dinsdag | 8:00 uur | 20:00 uur |
Woensdag | 8:00 uur | 20:00 uur |
Donderdag | 8:00 uur | 20:00 uur |
Vrijdag | 8:00 uur | 18:00 uur |
Zaterdag | 9:00 uur | 13:00 uur |
Zondag | Gesloten | Gesloten |
Neem contact op met het Service- en informatiecentrum, deze afdeling is telefonisch bereikbaar op 088 0100 991:
maandag t/m donderdag tussen 08.00 en 20.00 uur
vrijdag tussen 8.00 en 18.00 uur
zaterdag tussen 9.00 en 13.00 uur
Uw gegevens zijn 24 uur na activatie zichtbaar in Mijn DC Klinieken. Wanneer u geen informatie, maar wel afspraken ziet staan, dan is er op dit moment nog geen informatie uit uw medische dossier beschikbaar. Na uw eerste polibezoek verschijnt relevante informatie in uw portaal.
Wanneer u geen informatie en ook geen afspraken ziet staan, dan zijn uw ID-gegevens waarschijnlijk nog niet gecontroleerd en ingevoerd.
Nadat uw ID-gegevens zijn gecontroleerd/ingevoerd ziet u uw gegevens na 24 uur in Mijn DC Klinieken.
Neem contact op met het Service- en informatiecentrum, dit kan:
maandag t/m donderdag tussen 08.00 en 20.00 uur;
vrijdag tussen 8.00 en 18.00 uur;
zaterdag tussen 9.00 en 13.00 uur;
via telefoonnummer 088 0100 991.
Op dit moment is deze functie nog niet beschikbaar. Met toekomstige updates is dit wel mogelijk.
Zoek in de App Store of Google Play Store naar de app ‘Mijn DC Klinieken’ en download deze.
Na activatie heeft u na 24 uur toegang tot uw gegevens in het patiëntenportaal. U krijgt telkens als u inlogt een sms met een inlogcode. Hou daarom uw mobiele telefoon bij de hand.
Dit is nog niet mogelijk. Met toekomstige updates wordt deze functie ingebouwd.
Ja, alleen de vormgeving is anders. De app bevat dezelfde functionaliteiten als de website, zoals een overzicht van uw afspraken, uitslagen en medicijnen.
Nee. Medische informatie is vertrouwelijk. Daarom hebben u en uw partner ieder een eigen Mijn DC Klinieken-account
We raden u aan om een moderne internetbrowser te gebruiken. Voorbeelden daarvan zijn Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari of Microsoft Edge. (De verouderde browser Internet Explorer ondersteunt de portal niet.)
Nee, u hoeft niet te betalen om Mijn DC Klinieken te gebruiken, het is een gratis service voor onze patiënten.
De veiligheid van uw medische gegevens staat bij ons voorop. Daarom is het alleen mogelijk om u aan te melden nadat u zich heeft geïdentificeerd op de locatie waar u onder behandeling bent of een afspraak heeft. Op deze manier weten wij zeker dat alleen u toegang krijgt tot uw dossier.
Om uw gegevens in te zien via een mobiele telefoon of tablet adviseren wij u gebruik te maken van de Mijn DC Klinieken-app.
Uw gegevens in Mijn DC Klinieken komen uit uw medisch dossier. Voor uw gegevens in Mijn DC Klinieken gelden dezelfde regels als voor uw digitale dossier dat we bij DC Klinieken gebruiken. U leest hier meer over het privacybeleid
Wij gaan op een veilige manier om met uw gegevens. We voldoen aan de normen voor het uitwisselen van medische gegevens op internet. Uw patiëntenportaal bevat gevoelige informatie, log daarom uit als u klaar bent met het gebruik van het portaal. Bij gebruik van de appversie wordt u automatisch uitgelogd wanneer u de app sluit. Bij de computerversie wordt u automatisch uitgelogd wanneer u de browser of het tabblad waarin Mijn DC Klinieken is geopend sluit.
Wij gaan op een veilige manier om met uw gegevens. We voldoen aan de normen voor het uitwisselen van medische gegevens op internet. Uw patiëntenportaal bevat gevoelige informatie, log daarom uit als u klaar bent met het gebruik van het portaal. Bij gebruik van de appversie wordt u automatisch uitgelogd wanneer u de app sluit. Bij de computerversie wordt u automatisch uitgelogd wanneer u de browser of het tabblad waarin Mijn DC Klinieken is geopend sluit.
De veiligheid van uw medische gegevens staat voorop bij DC Klinieken. Er wordt gebruik gemaakt van een 2-factorauthenticatie. Dit betekent dat u na het invoeren van uw gebruikersnaam en wachtwoord altijd per sms een unieke code toegestuurd krijgt. Een extra stap om uw identiteit te controleren.
Wanneer u informatie in Mijn DC Klinieken niet begrijpt, stel deze vraag dan tijdens uw volgende afspraak. Als u geen volgende afspraak heeft, kunt u telefonisch contact opnemen met de betrokken behandelaar via het Service- en informatiecentrum, dit kan:
maandag t/m donderdag tussen 08.00 en 20.00 uur;
vrijdag tussen 8.00 en 18.00 uur;
zaterdag tussen 9.00 en 13.00 uur;
via telefoonnummer 088 0100 991
Wanneer uw persoonsgegevens in Mijn DC Klinieken niet kloppen, neem dan contact op met het Service- en informatiecentrum om uw gegevens aan te passen, dit kan:
maandag t/m donderdag tussen 08.00 en 20.00 uur;
vrijdag tussen 8.00 en 18.00 uur;
zaterdag tussen 9.00 en 13.00 uur;
via telefoonnummer 088 0100 991
Alle labuitslagen kunt u vanaf 7 werkdagen nadat deze beschikbaar zijn bekijken.
Alle radiologie- en scopieverslagen kunt u vanaf 14 kalenderdagen nadat deze beschikbaar zijn bekijken.
Vraag tijdens uw volgende afspraak aan uw zorgverlener om de gegevens aan te passen. De informatie in Mijn DC Klinieken komt namelijk direct uit uw medisch dossier. Als u geen volgende poli-afspraak heeft, kunt u telefonisch contact opnemen met de betrokken behandelaar via het Service- en informatiecentrum, dit kan:
maandag t/m donderdag tussen 08.00 en 20.00 uur;
vrijdag tussen 8.00 en 18.00 uur;
zaterdag tussen 9.00 en 13.00 uur;
via telefoonnummer 088 0100 991
Voor alle patiënten van pijnzorg, dermatologie, allergologie, MDL en neurologie.
Eind december kwam het bericht dat alle planbare zorg wordt uitgesteld. Dit geldt niet voor DC Klinieken. U kunt nog steeds bij ons terecht voor reguliere zorg. Wanneer u een afspraak heeft staan, gaat deze – zonder tegenbericht – door. U hoeft hiervoor geen contact met ons op te nemen.
Indien u gevaccineerd bent voor COVID-19 is het belangrijk dat er tussen de vaccinatie en een behandeling of onderzoek bij DC Klinieken een tussenliggende periode van minimaal 48 uur wordt aangehouden. Het is belangrijk dat u dit vermeldt bij het maken van een afspraak, zodat de medewerker van DC Klinieken daar rekening mee kan houden.
De avondklok heeft geen invloed op onze avondprogramma’s. Heeft u een afspraak bij ons en bent u hierdoor later dan 21:00 uur thuis? Zorg dan dat u een bewijs van uw afspraakbevestiging (digitaal of fysiek) en een ingevulde eigen verklaring avondklok bij u draagt.
Om ervoor te zorgen dat u onze vestigingen veilig kunt blijven bezoeken, hebben we enkele aanvullende maatregelen genomen. De belangrijkste is dat het dragen van een mondneusmasker in al onze centra verplicht is. Wij verzoeken u vriendelijk deze voor het betreden van het centrum op te zetten. Heeft u geen mondneusmasker? U kunt in elke vestiging een gratis exemplaar krijgen. Blijf gezond en wellicht tot snel!