aA
088 0100 900
Pagina voorlezen

Mijn DC Klinieken

Mijn DC Klinieken

 

Als patiënt van DC Klinieken heeft u toegang tot het patiëntportaal Mijn DC Klinieken.

 

 

U kunt hier bijvoorbeeld bekijken welke afspraken er gepland staan, welke vragenlijsten u moet invullen en wat uw uitslagen zijn.

 

 

Inloggen Mijn DC Klinieken

Aanmelden Mijn DC Klinieken

 

U kunt zich aanmelden voor het patiëntenportaal bij het centrum waar u uw afspraak heeft of al een behandeling heeft ondergaan. Neem een geldig identiteitsdocument mee, zoals een paspoort of een ID-kaart. De baliemedewerker van DC Klinieken moet u namelijk identificeren.

 

Na afronding van uw aanmelding ontvangt u een e-mail met een instructie hoe u Mijn DC Klinieken eenvoudig kunt activeren.

 

Mijn DC Klinieken: de specialist in uw woonkamer

 

Met Mijn DC Klinieken bent u in staat om op elk moment van de dag uw gegevens in te zien en in contact te komen met DC Klinieken. U kun hier eenvoudig de brief met bevindingen voor de huisarts of de uitslag van het onderzoek inzien, zo behandelen wij u als het ware in uw huiskamer.

 

Download onze app!

 

De patiëntenportaal is tevens te benaderen via onze app ‘Mijn DC Klinieken’. U kunt deze app vinden in zowel de App Store als Google Play Store.

 

 

 

Uw medische gegevens altijd bij de hand

 

Patiënten willen sneller weten waar zij aan toe zijn. Bovendien vraagt dit tijdperk om een eenvoudige en transparante manier van communiceren, wat uitstekend kan met mijn DC Klinieken. Of het de uitslagen van een MRI-onderzoek van vorige week betreft, of uitslagen van een behandeling van een jaar geleden, u kunt binnen enkele seconden de gegevens inzien en desnoods doorsturen.

 

U kunt op elk moment inloggen op uw account binnen de beveiligde website waar u uw persoonsgegevens en een deel van uw medische gegevens kunt vinden (wanneer beschikbaar). De volgende gegevens kunt u in het portaal inzien:

 

  • Personalia (o.a. adresgegevens, contactpersoon, verzekering)
  • Sociale anamnese
  • Allergieën
  • Medicatie
  • Medische hulpmiddelen
  • Metingen zoals bloeddruk, gewicht en lengte
  • Scopieverslag
  • Vragenlijst
  • Medicatieoverzicht (actueel en historie)
  • Behandelaanwijzing
  • Probleemlijst
  • Voorgeschiedenis
  • Uitslagen (radiologie en laboratoria)
  • Correspondentie (o.a. huisartsenbrieven)
  • Afsprakenoverzicht
  • Gegevens huisarts en apotheek
  • Eenvoudige digitale download van aanwezige informatie

Vragen of problemen?

Heeft u vragen over de patiëntportaal en/of kunt u niet inloggen? Neem dan contact op met het Service- en Informatiecentrum van DC Klinieken op

 

 

Deze afdeling is telefonisch bereikbaar op:

Dag Van Tot
Maandag 8:00 uur 20:00 uur
Dinsdag 8:00 uur 20:00 uur
Woensdag 8:00 uur 20:00 uur
Donderdag 8:00 uur 20:00 uur
Vrijdag 8:00 uur 18:00 uur
Zaterdag 9:00 uur 13:00 uur
Zondag Gesloten Gesloten

 

Veelgestelde vragen

Toegang

  • Ik ben mijn gebruikersnaam en/of wachtwoord van Mijn DC Klinieken vergeten. Wat moet ik doen?

    Neem contact op met het Service- en informatiecentrum, deze afdeling is telefonisch bereikbaar op 088 0100 991:

    maandag t/m donderdag tussen 08.00 en 20.00 uur

    vrijdag tussen 8.00 en 18.00 uur

    zaterdag tussen 9.00 en 13.00 uur

    Was deze informatie nuttig?

    Ja(6) Nee(0)
  • Ik ben ingelogd op Mijn DC Klinieken, maar er staat geen informatie. Hoe kan dat?

    Uw gegevens zijn 24 uur na activatie zichtbaar in Mijn DC Klinieken. Wanneer u geen informatie, maar wel afspraken ziet staan, dan is er op dit moment nog geen informatie uit uw medische dossier beschikbaar. Na uw eerste polibezoek verschijnt relevante informatie in uw portaal.

    Wanneer u geen informatie en ook geen afspraken ziet staan, dan zijn uw ID-gegevens waarschijnlijk nog niet gecontroleerd en ingevoerd.

    Nadat uw ID-gegevens zijn gecontroleerd/ingevoerd ziet u uw gegevens na 24 uur in Mijn DC Klinieken.

    Was deze informatie nuttig?

    Ja(4) Nee(1)
  • Ik heb geen sms-bericht met code ontvangen. Wat moet ik doen?

    Neem contact op met het Service- en informatiecentrum, dit kan:

    maandag t/m donderdag tussen 08.00 en 20.00 uur;

    vrijdag tussen 8.00 en 18.00 uur;

    zaterdag tussen 9.00 en 13.00 uur;

    via telefoonnummer 088 0100 991.

    Was deze informatie nuttig?

    Ja(0) Nee(0)
  • Kan ik een afspraak maken via Mijn DC Klinieken?

    Op dit moment is deze functie nog niet beschikbaar. Met toekomstige updates is dit wel mogelijk.

    Was deze informatie nuttig?

    Ja(0) Nee(1)
  • Hoe kan ik de app van Mijn DC Klinieken downloaden?

    Zoek in de App Store of Google Play Store naar de app ‘Mijn DC Klinieken’ en download deze.

    Was deze informatie nuttig?

    Ja(0) Nee(0)
  • Hoe kan ik mij aanmelden voor Mijn DC Klinieken?
    • U kunt zich aanmelden op de locatie waar u een afspraak heeft of onder behandeling bent.
    • Neem uw legitimatiebewijs mee en vraag een medewerker op de locatie om de toegang voor u te regelen.
    • Nadat u bent aangemeld door een medewerker van DC Klinieken, ontvangt u een e-mail met een duidelijke instructie hoe u uw account kunt activeren.

    Na activatie heeft u na 24 uur toegang tot uw gegevens in het patiëntenportaal. U krijgt telkens als u inlogt een sms met een inlogcode. Hou daarom uw mobiele telefoon bij de hand.

    Was deze informatie nuttig?

    Ja(3) Nee(1)
  • Kan ik iemand anders toegang geven tot mijn account binnen Mijn DC Klinieken?

    Dit is nog niet mogelijk. Met toekomstige updates wordt deze functie ingebouwd.

    Was deze informatie nuttig?

    Ja(0) Nee(0)
  • Kan ik met de app van Mijn DC Klinieken hetzelfde als op de website?

    Ja, alleen de vormgeving is anders. De app bevat dezelfde functionaliteiten als de website, zoals een overzicht van uw afspraken, uitslagen en medicijnen.

    Was deze informatie nuttig?

    Ja(1) Nee(0)
  • Kunnen mijn partner en ik een account binnen Mijn DC Klinieken hebben?

    Nee. Medische informatie is vertrouwelijk. Daarom hebben u en uw partner ieder een eigen Mijn DC Klinieken-account

    Was deze informatie nuttig?

    Ja(0) Nee(0)
  • Mijn internetbrowser toont Mijn DC Klinieken niet. Wat moet ik doen?

    We raden u aan om een moderne internetbrowser te gebruiken. Voorbeelden daarvan zijn Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari of Microsoft Edge. (De verouderde browser Internet Explorer ondersteunt de portal niet.)

    Was deze informatie nuttig?

    Ja(0) Nee(0)
  • Moet ik betalen voor Mijn DC Klinieken?

    Nee, u hoeft niet te betalen om Mijn DC Klinieken te gebruiken, het is een gratis service voor onze patiënten.

    Was deze informatie nuttig?

    Ja(2) Nee(0)
  • Waarom kan ik mij niet telefonisch of online aanmelden voor Mijn DC Klinieken?

    De veiligheid van uw medische gegevens staat bij ons voorop. Daarom is het alleen mogelijk om u aan te melden nadat u zich heeft geïdentificeerd op de locatie waar u onder behandeling bent of een afspraak heeft. Op deze manier weten wij zeker dat alleen u toegang krijgt tot uw dossier.

    Was deze informatie nuttig?

    Ja(1) Nee(0)
  • Wat heb ik nodig om Mijn DC Klinieken te kunnen gebruiken?
    • en mobiele telefoon en daarnaast eventueel een computer of tablet (Apple of Android);
    • Toegang tot internet met een moderne internetbrowser;
    • Een e-mailadres.

    Om uw gegevens in te zien via een mobiele telefoon of tablet adviseren wij u gebruik te maken van de Mijn DC Klinieken-app.

    Was deze informatie nuttig?

    Ja(0) Nee(1)
  • Wat is het privacybeleid van Mijn DC Klinieken?

    Uw gegevens in Mijn DC Klinieken komen uit uw medisch dossier. Voor uw gegevens in Mijn DC Klinieken gelden dezelfde regels als voor uw digitale dossier dat we bij DC Klinieken gebruiken. U leest hier meer over het privacybeleid

    Was deze informatie nuttig?

    Ja(0) Nee(0)
  • Hoe veilig is Mijn DC Klinieken?

    Wij gaan op een veilige manier om met uw gegevens. We voldoen aan de normen voor het uitwisselen van medische gegevens op internet. Uw patiëntenportaal bevat gevoelige informatie, log daarom uit als u klaar bent met het gebruik van het portaal. Bij gebruik van de appversie wordt u automatisch uitgelogd wanneer u de app sluit. Bij de computerversie wordt u automatisch uitgelogd wanneer u de browser of het tabblad waarin Mijn DC Klinieken is geopend sluit.

    Was deze informatie nuttig?

    Ja(0) Nee(0)

Veiligheid

  • Hoe veilig is Mijn DC Klinieken?

    Wij gaan op een veilige manier om met uw gegevens. We voldoen aan de normen voor het uitwisselen van medische gegevens op internet. Uw patiëntenportaal bevat gevoelige informatie, log daarom uit als u klaar bent met het gebruik van het portaal. Bij gebruik van de appversie wordt u automatisch uitgelogd wanneer u de app sluit. Bij de computerversie wordt u automatisch uitgelogd wanneer u de browser of het tabblad waarin Mijn DC Klinieken is geopend sluit.

    Was deze informatie nuttig?

    Ja(0) Nee(0)
  • Hoe veilig is de inlogmethode van Mijn DC Klinieken?

    De veiligheid van uw medische gegevens staat voorop bij DC Klinieken. Er wordt gebruik gemaakt van een 2-factorauthenticatie. Dit betekent dat u na het invoeren van uw gebruikersnaam en wachtwoord altijd per sms een unieke code toegestuurd krijgt. Een extra stap om uw identiteit te controleren.

    Was deze informatie nuttig?

    Ja(0) Nee(0)

Uw gegevens

Terug naar top arrow_upward notifications_none