aA
Pagina voorlezen

Afspraak maken of wijzigen

Voor het maken van een afspraak bij DC Klinieken heeft u een verwijsbrief van uw (huis)arts nodig. Voor het maken of wijzigen van een afspraak kunt u onderstaand contactformulier invullen. Wij streven er naar om binnen 3 tot 5 werkdagen contact op te nemen.

 

Voor het annuleren van uw afspraak, vragen wij u ons tijdig te informeren (uiterlijk 24 uur van tevoren). Als u niet afzegt binnen 24 uur voor uw afspraak, moeten wij de kosten in rekening brengen.

 

 

 

Afspraak maken of wijzigen

Telefonisch afspraak maken of wijzigen?

 

Voor het maken, wijzigen of annuleren van een afspraak kunt u bellen naar ons Service- en Informatiecentrum. Houd tijdens het telefoongesprek uw BSN (Burgerservicenummer) bij de hand. Zo kunnen wij u sneller helpen. Bekijk ook onze telefonische openingstijden.

 

088 0100 900

 

Dag Van Tot
Maandag t/m vrijdag 8:00 uur 18:00 uur
Zaterdag 9:00 uur 13:00 uur
Zondag Gesloten Gesloten

Veelgestelde vragen

Afspraak

Ja, om een afspraak te maken heeft u een verwijzing nodig van uw (huis)arts.

Was het antwoord op de bovenstaande vraag nuttig?

U kunt zich bij binnenkomst melden bij onze balie. Op uw afspraakbevestiging kunt u vinden hoelang van te voren u aanwezig moet zijn.

Was het antwoord op de bovenstaande vraag nuttig?

Wij vragen u naar uw afspraak de volgende documenten mee te nemen: uw geldig identiteitsbewijs, verzekeringspasje, verwijsbrief van uw (huis)arts en een actueel medicatieoverzicht (die kunt u opvragen bij uw apotheek).

Was het antwoord op de bovenstaande vraag nuttig?

Voor het maken van een afspraak heeft u een verwijzing nodig van uw (huis)arts. Indien u die al heeft, kunt u ook een terugbelverzoek achterlaten. U kunt ook telefonisch een afspraak maken via ons Service- en Informatiecentrum via telefoonnummer 088 0100 900.

Was het antwoord op de bovenstaande vraag nuttig?

In dat geval moet u contact opnemen met uw (huis)arts, die kan uw verwijzing indien mogelijk voor u aanpassen naar DC Klinieken. Als u de verwijzing naar DC Klinieken heeft ontvangen, kunt u een afspraak maken door te bellen met ons Service- en Informatiecentrum via 088 0100 900. 

Was het antwoord op de bovenstaande vraag nuttig?

Het is mogelijk om voor de specialismen pijnzorg, neurologie, dermatologie en radiologie online een afspraak te maken. Wanneer u hiervoor in aanmerking komt ontvangt u per e-mail of SMS een voucherlink. Indien u geen voucherlink heeft ontvangen is het niet mogelijk om online uw afspraak in te plannen.

Was het antwoord op de bovenstaande vraag nuttig?

Als u in aanmerking komt voor online afspraken maken, krijgt u een e-mail of een SMS met verdere instructies.

Was het antwoord op de bovenstaande vraag nuttig?

Als u een verwijzing heeft van uw (huis)arts voor DC Klinieken, ontvangt u van uw arts een ZorgDomein-verwijzing, een algemeen aanvraagformulier of een verwijsbrief. Indien u een algemeen aanvraagformulier of verwijsbrief ontvangt van uw (huis)arts, dan klopt het dat u geen ZorgDomein-nummer heeft. Heeft u wel een verwijzing via ZorgDomein, dan kunt u het ZorgDomein-nummer vinden op de verwijzing.

Was het antwoord op de bovenstaande vraag nuttig?

De voucherlink is 72 uur geldig. Daarna kunt u contact opnemen met het Service- en Informatiecentrum via telefoonnummer 088 0100 900. 

Was het antwoord op de bovenstaande vraag nuttig?

Heeft u (nog) geen verwijzing? Neem dan contact op met uw (huis)arts. Die kan de verwijzing voor u in orde maken. Heeft u wel al een verwijzing maar niet voor DC Klinieken? Neem ook dan contact op met uw (huis)arts. Hij of zij kan uw verwijzing indien mogelijk voor u aanpassen naar de zorginstelling van uw keuze.   

Was het antwoord op de bovenstaande vraag nuttig?

Het is op dit moment nog niet mogelijk een afspraak te maken via Mijn DC Klinieken. U kunt in ons patiëntenportaal wel uw persoonlijke gegevens en informatie over uw afspraken inzien.

Was het antwoord op de bovenstaande vraag nuttig?

Nee, voor het verzetten en annuleren van een online gemaakte afspraak moet u het Service- en Informatiecentrum bellen via 088 0100 900.

Was het antwoord op de bovenstaande vraag nuttig?

Ja, u kunt uw afspraak wijzigen door te bellen naar het Service- en Informatiecentrum via 088 0100 900.

Was het antwoord op de bovenstaande vraag nuttig?

Ja, u kunt uw afspraak annuleren door te bellen naar het Service- en Informatiecentrum via 088 0100 900. Bel uw afspraak minstens 24 uur van tevoren af. Als u niet komt opdagen of te laat afzegt, ontvangt u alsnog de rekening.

Was het antwoord op de bovenstaande vraag nuttig?

Wij bieden u altijd de eerstvolgende afspraakmogelijkheid aan. Soms komen bepaalde tijden vrij als iemand een afspraak annuleert, deze bieden we u ook altijd aan.

Was het antwoord op de bovenstaande vraag nuttig?

Ja, iemand anders kan voor u een afspraak maken. Om er zeker van te zijn dat dit door de juiste (door u gekozen) persoon gebeurt, moet diegene wel uw geboortedatum en BSN-nummer aan ons doorgeven ter verificatie.

Was het antwoord op de bovenstaande vraag nuttig?

Ja, iemand anders kan uw afspraak wijzigen. Om er zeker van te zijn dat dit door de juiste (door u gekozen) persoon gebeurt, moet diegene wel uw NAW-gegevens (naam, adres, woonplaats) aan ons doorgeven ter verificatie.

Was het antwoord op de bovenstaande vraag nuttig?

Al uw vragen omtrent privacy kunt u mailen naar inzagedossier@dcklinieken. De medewerkers privacy zullen indien nodig telefonisch contact met u opnemen om uw vragen te beantwoorden.

Was het antwoord op de bovenstaande vraag nuttig?

Niet gevonden wat u zoekt?

Wij helpen u graag verder. Hier vindt u de veelgestelde vragen. Staat uw antwoord er niet bij? Neem dan contact op met ons Service- en Informatiecentrum via telefoonnummer 088 0100 900.

Terug naar boven