aA
Pagina voorlezen

Praktische informatie voor verwijzers

Praktische informatie verwijzers

 

Deze pagina geeft een overzicht met de belangrijkste informatie voor u als verwijzer.

Afspraak maken voor uw patiënt

Wilt u liever zelf een afspraak maken voor uw patiënt? Dat is geen enkel probleem. Neem contact op met ons service- en informatiecentrum via:

 

088 0100 998

 

Momenteel is de wachttijd voor het scopie-onderzoek langer dan u van ons gewend bent. De wachttijd voor eerste consult (intake) is conform de vermelding in ZD.

 

Telefonische bereikbaarheid

Dag Van Tot
Maandag 8:00 uur 20:00 uur
Dinsdag 8:00 uur 20:00 uur
Woensdag 8:00 uur 20:00 uur
Donderdag 8:00 uur 20:00 uur
Vrijdag 8:00 uur 18:00 uur
Zaterdag 9:00 uur 13:00 uur
Zondag Gesloten Gesloten

 

Voor verwijzers heeft elk centrum een eigen telefoonnummer voor intercollegiaal overleg. Deze nummers zijn voor collegiaal overleg en het opvragen van documentatie bezoek van uw patiënt (bv. uitslagen en andere patiënt-gerelateerde informatie).

Let op! Uw patiënt dient bij het bezoek aan het centrum een geldig identiteitsdocument en verzekeringspasje te kunnen overhandigen.

Zorgdomein

 

DC Klinieken werkt met de verwijsapplicatie Zorgdomein. Hiermee kunt u patiënten online aanmelden en verwijzen. Zorgdomein werkt met alle Huisarts Informatie Systemen. U kunt voor zorg van DC Klinieken via ZorgDomein verwijzen.

 

Wil u meer weten over ZorgDomein? Kijk op www.zorgdomein.nl.

 

Ziet u afwijkingen in ons zorgaanbod en het aanbod op ZorgDomein? Neem s.v.p. contact met ons op via 088 0100 998.

Adreswijziging doorgeven

Het kan voorkomen dat uw praktijk verhuist of dat uw gegevens foutief in ons systeem staan. Als dit het geval is, wilt u het juiste adres mailen naar: info@dcklinieken.nl

 

Documentatie bestellen

 

Aanvraagformulieren kunt u hier downloaden:

Aanvraagformulieren downloaden

Patiëntfolders kunt u vinden op de betreffende behandelpagina’s en in onze A-Z index (filter op document).

 

Wilt u aanvraagformulieren of andere medische documentatie van ons liever bestellen? Dat is geen enkel probleem.

Dit kunt u gratis opvragen via het mailadres:

 

 

Vermeld a.u.b. bij uw bestelling welke documentatie u wenst te ontvangen met het gewenste aantal.

Klacht indienen

 

Onze medewerkers leveren elke dag topprestaties in de zorg om uw patiënt zo snel en goed mogelijk te kunnen helpen. Toch kan het voorkomen dat u als verwijzer een klacht heeft over onze dienstverlening. Wij zouden het op prijs stellen als u uw klacht of suggestie tot verbetering met ons deelt.

 

U kunt uw ongenoegen met ons delen via:

 

Terug naar boven