Praktische informatie verwijzers
Deze pagina geeft een overzicht met de belangrijkste informatie voor u als verwijzer.
Afspraak maken voor uw patiënt
Wilt u liever zelf een afspraak maken voor uw patiënt? Dat is geen enkel probleem. Neem contact op met ons service- en informatiecentrum via:
Momenteel is de wachttijd voor het scopie-onderzoek langer dan u van ons gewend bent. De wachttijd voor eerste consult (intake) is conform de vermelding in ZD.
Telefonische bereikbaarheid
Dag | Van | Tot |
Maandag | 8:00 uur | 20:00 uur |
Dinsdag | 8:00 uur | 20:00 uur |
Woensdag | 8:00 uur | 20:00 uur |
Donderdag | 8:00 uur | 20:00 uur |
Vrijdag | 8:00 uur | 18:00 uur |
Zaterdag | 9:00 uur | 13:00 uur |
Zondag | Gesloten | Gesloten |
Voor verwijzers heeft elk centrum een eigen telefoonnummer voor intercollegiaal overleg. Deze nummers zijn voor collegiaal overleg en het opvragen van documentatie bezoek van uw patiënt (bv. uitslagen en andere patiënt-gerelateerde informatie).
Zorgdomein
DC Klinieken werkt met de verwijsapplicatie Zorgdomein. Hiermee kunt u patiënten online aanmelden en verwijzen. Zorgdomein werkt met alle Huisarts Informatie Systemen. U kunt voor zorg van DC Klinieken via ZorgDomein verwijzen.
Wil u meer weten over ZorgDomein? Kijk op www.zorgdomein.nl.
Ziet u afwijkingen in ons zorgaanbod en het aanbod op ZorgDomein? Neem s.v.p. contact met ons op via 088 0100 998.
Adreswijziging doorgeven
Het kan voorkomen dat uw praktijk verhuist of dat uw gegevens foutief in ons systeem staan. Als dit het geval is, wilt u het juiste adres mailen naar: info@dcklinieken.nl
Documentatie bestellen
Aanvraagformulieren kunt u hier downloaden:
Patiëntfolders kunt u vinden op de betreffende behandelpagina’s en in onze A-Z index (filter op document).
Wilt u aanvraagformulieren of andere medische documentatie van ons liever bestellen? Dat is geen enkel probleem.
Dit kunt u gratis opvragen via het mailadres:
Vermeld a.u.b. bij uw bestelling welke documentatie u wenst te ontvangen met het gewenste aantal.
Klacht indienen
Onze medewerkers leveren elke dag topprestaties in de zorg om uw patiënt zo snel en goed mogelijk te kunnen helpen. Toch kan het voorkomen dat u als verwijzer een klacht heeft over onze dienstverlening. Wij zouden het op prijs stellen als u uw klacht of suggestie tot verbetering met ons deelt.
U kunt uw ongenoegen met ons delen via: