Veelgestelde vragen
-
Waarom is er een vragenlijst pijnzorg?
Binnen de pijnzorg maken we gebruik van vragenlijsten waarin wij u onder andere vragen naar uw kwaliteit van leven. U vult deze vragenlijsten voor, tijdens en na uw behandeling in. Uw antwoorden geven ons inzicht in de effectiviteit van onze behandelingen en geven ons informatie over hoe het gaat met uw gezondheid. De uitkomsten van de vragenlijsten helpen ons ook de juiste behandeling voor u te kiezen. Of uw antwoorden laten ons zien dat uw behandeling iets bijgesteld moet worden.
-
Wat betekent PROMs?
Binnen de pijnzorg maken we gebruik van vragenlijsten waarin wij u onder andere vragen naar uw kwaliteit van leven. U vult deze vragenlijsten voor, tijdens en na uw behandeling in. Wij noemen deze vragenlijsten PROMs, wat staat voor Patient Reported Outcome Measures. Dus patiënt gerapporteerde uitkomst metingen. Uw antwoorden op de gestelde vragen geven ons inzicht in de effectiviteit van de behandeling.
-
Wanneer vul ik de vragenlijst pijnzorg in?
U vult de vragenlijst in voor, tijdens en na uw pijnbehandeling bij DC Klinieken. Met uw antwoorden krijgen wij inzicht in uw gezondheid en kwaliteit van leven, op drie belangrijke momenten. U krijgt hiervoor drie keer een e-mail met daarin het verzoek de vragenlijst in te vullen. Als u op de link klikt gaat u naar ons patiëntenportaal Mijn DC Klinieken. U logt in met uw gebruikersnaam (e-mailadres) en wachtwoord
-
Waarom moet ik de vragenlijst pijnzorg invullen?
De vragenlijst pijnzorg is een belangrijk onderdeel van uw pijnbehandeling. U vult de vragenlijst op meerdere momenten in: voor, tijdens en na uw behandeling bij DC Klinieken. Op deze manier kunnen wij meten of de behandeling die u ontvangt, een positieve invloed heeft op uw gezondheid en kwaliteit van leven. We vergelijken namelijk uw antwoorden en zien zo hoe uw gezondheid was voor, tijdens en na de behandeling. De uitkomsten helpen ons ook de juiste behandeling voor u te kiezen of deze aan te passen indien nodig.
-
Ik kan de link van de vragenlijst niet openen, wat moet ik doen?
Controleer altijd eerst of u de laatste versie van uw internetbrowser heeft geïnstalleerd. Ons advies is Google Chrome te gebruiken. Het kan ook helpen cookies te verwijderen in uw browserinstellingen. Heeft u meerdere uitnodigingen ontvangen voor het invullen van een vragenlijst, gebruik dan altijd de laatst ontvangen e-mail. Daarin staat de juiste link naar de vragenlijst.
-
Ik ontvang geen e-mail voor het invullen van een vragenlijst, terwijl ik deze wel verwacht. Hoe kan dat?
Soms komt onze e-mail met daarin een link naar de vragenlijst, per ongeluk in uw spam terecht. Controleer daarom alle mappen in uw mailbox. Mocht u de e-mail echt niet meer kunnen terugvinden, neem dan contact op met ons Service- en Informatiecentrum via 088 0100 900 of vul dit formulier in op onze website. Wij nemen op werkdagen binnen 24 uur contact met u op.
-
Ik krijg een foutmelding te zien bij het openen of verzenden van de vragenlijst, wat moet ik doen?
U kunt eerst proberen om de internetbrowser af te sluiten. Vervolgens kunt u de vragenlijst opnieuw openen. Als dit niet werkt, neem dan contact op met ons Service- en Informatiecentrum via 088 0100 900 of vul dit formulier in op onze website. Wij nemen dan op werkdagen binnen 24 uur contact met u op.
-
Het lukt niet de vragenlijst te versturen, hoe kan dat?
Het kan zijn dat u een verplichte vraag nog niet heeft beantwoord. Druk rechtsboven op de knop ‘versturen’. Dan komt u op de pagina uit met de verplichte vraag, deze is dan rood gemarkeerd. Als u deze invult, kunt u de vragenlijst wel versturen.