aA
Pagina voorlezen

Afspraak maken of wijzigen

Wilt u een afspraak maken? Vul dan onderstaand contactformulier in. Wij nemen vervolgens zo spoedig mogelijk contact met u op. Voor het maken van een afspraak heeft u een verwijsbrief van uw (huis)arts nodig.

 

Wilt u uw afspraak wijzigen of annuleren? Dit kunt u zelf doen in het patiëntenportaal Mijn DC Klinieken. Nadat u bent ingelogd, kunt u onder het kopje ‘Mijn afspraken’ de afspraak verzetten of annuleren. U kunt ook onderstaand formulier invullen. Indien u uw afspraak annuleert, vragen wij u dat minstens 24 uur van tevoren te doen. Alvast bedankt.

 

 

 

Afspraak maken of wijzigen

Telefonisch afspraak maken of wijzigen?

 

Voor het maken, wijzigen of annuleren van een afspraak kunt u bellen naar ons Service- en Informatiecentrum. Houd tijdens het telefoongesprek uw BSN (Burgerservicenummer) bij de hand. Zo kunnen wij u sneller helpen. Bekijk ook onze telefonische openingstijden.

 

088 0100 900

 

Dag Van Tot
Maandag t/m vrijdag 8:00 uur 18:00 uur
Zaterdag 9:00 uur 13:00 uur
Zondag Gesloten Gesloten

Veelgestelde vragen

Afspraak

Ja, om een afspraak te maken heeft u een verwijzing nodig van uw (huis)arts.

Was het antwoord op de bovenstaande vraag nuttig?

U kunt zich bij binnenkomst melden bij onze balie. Op uw afspraakbevestiging kunt u vinden hoelang van te voren u aanwezig moet zijn.

Was het antwoord op de bovenstaande vraag nuttig?

Wij vragen u naar uw afspraak de volgende documenten mee te nemen: uw geldig identiteitsbewijs, verzekeringspasje, verwijsbrief van uw (huis)arts en een actueel medicatieoverzicht (die kunt u opvragen bij uw apotheek).

Was het antwoord op de bovenstaande vraag nuttig?

Voor het maken van een afspraak heeft u een verwijzing nodig van uw (huis)arts. Indien u die al heeft, kunt u ook een terugbelverzoek achterlaten. U kunt ook telefonisch een afspraak maken via ons Service- en Informatiecentrum via telefoonnummer 088 0100 900.

Was het antwoord op de bovenstaande vraag nuttig?

In dat geval moet u contact opnemen met uw (huis)arts, die kan uw verwijzing indien mogelijk voor u aanpassen naar DC Klinieken. Als u de verwijzing naar DC Klinieken heeft ontvangen, kunt u een afspraak maken door te bellen met ons Service- en Informatiecentrum via 088 0100 900. 

Was het antwoord op de bovenstaande vraag nuttig?

Het is mogelijk om voor de specialismen pijnzorg, neurologie, dermatologie en radiologie online een afspraak te maken. Wanneer u hiervoor in aanmerking komt ontvangt u per e-mail of SMS een voucherlink. Indien u geen voucherlink heeft ontvangen is het niet mogelijk om online uw afspraak in te plannen.

Was het antwoord op de bovenstaande vraag nuttig?

Als u in aanmerking komt voor online afspraken maken, krijgt u een e-mail of een SMS met verdere instructies.

Was het antwoord op de bovenstaande vraag nuttig?

Als u een verwijzing heeft van uw (huis)arts voor DC Klinieken, ontvangt u van uw arts een ZorgDomein-verwijzing, een algemeen aanvraagformulier of een verwijsbrief. Indien u een algemeen aanvraagformulier of verwijsbrief ontvangt van uw (huis)arts, dan klopt het dat u geen ZorgDomein-nummer heeft. Heeft u wel een verwijzing via ZorgDomein, dan kunt u het ZorgDomein-nummer vinden op de verwijzing.

Was het antwoord op de bovenstaande vraag nuttig?

De voucherlink is 72 uur geldig. Daarna kunt u contact opnemen met het Service- en Informatiecentrum via telefoonnummer 088 0100 900. 

Was het antwoord op de bovenstaande vraag nuttig?

Heeft u (nog) geen verwijzing? Neem dan contact op met uw (huis)arts. Die kan de verwijzing voor u in orde maken. Heeft u wel al een verwijzing maar niet voor DC Klinieken? Neem ook dan contact op met uw (huis)arts. Hij of zij kan uw verwijzing indien mogelijk voor u aanpassen naar de zorginstelling van uw keuze.   

Was het antwoord op de bovenstaande vraag nuttig?

Het is op dit moment nog niet mogelijk een afspraak te maken via Mijn DC Klinieken. U kunt in ons patiëntenportaal wel uw persoonlijke gegevens en informatie over uw afspraken inzien.

Was het antwoord op de bovenstaande vraag nuttig?

Ja, dit kunt u doen in het patiëntenportaal Mijn DC Klinieken. Nadat u bent ingelogd, kunt u onder het kopje ‘Mijn afspraken’ de afspraak annuleren. U kunt ook het formulier invullen ‘Afspraak maken of wijzigen’ of bellen naar ons Service- en Informatiecentrum: 088 0100 900.


Annuleer uw afspraak minstens 24 uur van tevoren. Als u niet komt opdagen of te laat afzegt, moeten we u helaas een rekening sturen.

Was het antwoord op de bovenstaande vraag nuttig?

Ja, dit kunt u doen in het patiëntenportaal Mijn DC Klinieken. Nadat u bent ingelogd, kunt u onder het kopje ‘Mijn afspraken’ de afspraak wijzigen. U kunt ook het formulier invullen ‘Afspraak maken of wijzigen’ of bellen naar ons Service- en Informatiecentrum: 088 0100 900

Was het antwoord op de bovenstaande vraag nuttig?

Ja, dit kunt u doen in het patiëntenportaal Mijn DC Klinieken. Nadat u bent ingelogd, kunt u onder het kopje ‘Mijn afspraken’ de afspraak annuleren. U kunt ook het formulier invullen ‘Afspraak maken of wijzigen’ of bellen naar ons Service- en Informatiecentrum: 088 0100 900


Annuleer uw afspraak minstens 24 uur van tevoren. Als u niet komt opdagen of te laat afzegt, moeten we u helaas een rekening sturen.

Was het antwoord op de bovenstaande vraag nuttig?

Wij bieden u altijd de eerstvolgende afspraakmogelijkheid aan. Soms komen bepaalde tijden vrij als iemand een afspraak annuleert, deze bieden we u ook altijd aan.

Was het antwoord op de bovenstaande vraag nuttig?

Ja, iemand anders kan voor u een afspraak maken. Om er zeker van te zijn dat dit door de juiste (door u gekozen) persoon gebeurt, moet diegene wel uw geboortedatum en BSN-nummer aan ons doorgeven ter verificatie.

Was het antwoord op de bovenstaande vraag nuttig?

Ja, iemand anders kan uw afspraak wijzigen. Om er zeker van te zijn dat dit door de juiste (door u gekozen) persoon gebeurt, moet diegene wel uw NAW-gegevens (naam, adres, woonplaats) aan ons doorgeven ter verificatie.

Was het antwoord op de bovenstaande vraag nuttig?

Al uw vragen omtrent privacy kunt u mailen naar inzagedossier@dcklinieken. De medewerkers privacy zullen indien nodig telefonisch contact met u opnemen om uw vragen te beantwoorden.

Was het antwoord op de bovenstaande vraag nuttig?

Als u door het RIVM wordt uitgenodigd voor het Bevolkingsonderzoek Darmkanker, dan ontvangt u een brief met afspraak van het RIVM. Deze brief geldt als uw verwijsbrief. Het is hierbij wel belangrijk dat wij uw relevante medische gegevens hebben en dat u uw eigen huisarts kunt vragen om deze gegevens met ons (DC Klinieken) te delen.

Was het antwoord op de bovenstaande vraag nuttig?

Niet gevonden wat u zoekt?

Wij helpen u graag verder. Hier vindt u de veelgestelde vragen. Staat uw antwoord er niet bij? Neem dan contact op met ons Service- en Informatiecentrum via telefoonnummer 088 0100 900.

Terug naar boven