U hoeft in onze klinieken geen mondneusmasker meer te dragen. Wij vragen u wel uw handen bij binnenkomst te desinfecteren. Wij volgen de richtlijnen van het RIVM. Meer informatie kunt u vinden in onze FAQ.

aA
Pagina voorlezen
Contact & FAQ

Kan iemand anders voor mij een afspraak wijzigen?

Ja, iemand anders kan uw afspraak wijzigen. Om er zeker van te zijn dat dit door de juiste (door u gekozen) persoon gebeurt, moet diegene wel uw NAW-gegevens (naam, adres, woonplaats) aan ons doorgeven ter verificatie.

Wij bieden u altijd de eerstvolgende afspraakmogelijkheid aan. Soms komen bepaalde tijden vrij als iemand een afspraak annuleert, deze bieden we u ook altijd aan.

Ja, u kunt uw afspraak annuleren door te bellen naar het Service- en Informatiecentrum via 088 0100 900. Bel uw afspraak minstens 24 uur van tevoren af. Als u niet komt opdagen of te laat afzegt, ontvangt u alsnog de rekening.

Ja, u kunt uw afspraak wijzigen door te bellen naar het Service- en Informatiecentrum via 088 0100 900.

Terug naar boven arrow_upward
close