Waar kan ik terecht met een vraag over privacy?
Al uw vragen omtrent privacy kunt u mailen naar inzagedossier@dcklinieken. De medewerkers privacy zullen indien nodig telefonisch contact met u opnemen om uw vragen te beantwoorden.
Ja, iemand anders kan voor u een afspraak maken. Om er zeker van te zijn dat dit door de juiste (door u gekozen) persoon gebeurt, moet diegene wel uw geboortedatum en BSN-nummer aan ons doorgeven ter verificatie.
Ja, dit kunt u doen in het patiëntenportaal Mijn DC Klinieken. Nadat u bent ingelogd, kunt u onder het kopje ‘Mijn afspraken’ de afspraak annuleren. U kunt ook het formulier invullen ‘Afspraak maken of wijzigen’ of bellen naar ons Service- en Informatiecentrum: 088 0100 900. Annuleer uw afspraak minstens 24 uur van tevoren. Als u niet komt opdagen of te laat afzegt, moeten we u helaas een rekening sturen.
Het is op dit moment nog niet mogelijk een afspraak te maken via Mijn DC Klinieken. U kunt in ons patiëntenportaal wel uw persoonlijke gegevens en informatie over uw afspraken inzien.
De voucherlink is 1 jaar geldig (net zo lang als uw verwijzing). Daarna kunt u contact opnemen met het Service- en Informatiecentrum via telefoonnummer 088 0100 900.
Als u in aanmerking komt voor online afspraken maken, krijgt u een e-mail of een SMS met verdere instructies.
Het is mogelijk om voor de specialismen neurologie, dermatologie en radiologie online een afspraak te maken. Wanneer u hiervoor in aanmerking komt ontvangt u per e-mail of SMS een voucherlink. Indien u geen voucherlink heeft ontvangen is het niet mogelijk om online uw afspraak in te plannen.
Voor het maken van een afspraak heeft u een verwijzing nodig van uw (huis)arts. Indien u die al heeft, kunt u ook een terugbelverzoek achterlaten. U kunt ook telefonisch een afspraak maken via ons Service- en Informatiecentrum via telefoonnummer 088 0100 900.
Ja, om een afspraak te maken heeft u een verwijzing nodig van uw (huis)arts.