aA
Pagina voorlezen
Contact & FAQ

Waar kan ik terecht met een vraag over privacy?

Al uw vragen omtrent privacy kunt u mailen naar inzagedossier@dcklinieken. De medewerkers privacy zullen indien nodig telefonisch contact met u opnemen om uw vragen te beantwoorden.

Ja, iemand anders kan voor u een afspraak maken. Om er zeker van te zijn dat dit door de juiste (door u gekozen) persoon gebeurt, moet diegene wel uw geboortedatum en BSN-nummer aan ons doorgeven ter verificatie.

Nee, voor het verzetten en annuleren van een online gemaakte afspraak moet u het Service- en Informatiecentrum bellen via 088 0100 900.

Het is op dit moment nog niet mogelijk een afspraak te maken via Mijn DC Klinieken. U kunt in ons patiëntenportaal wel uw persoonlijke gegevens en informatie over uw afspraken inzien.

De voucherlink is 72 uur geldig. Daarna kunt u contact opnemen met het Service- en Informatiecentrum via telefoonnummer 088 0100 900. 

Als u in aanmerking komt voor online afspraken maken, krijgt u een e-mail of een SMS met verdere instructies.

Het is mogelijk om voor de specialismen pijnzorg, neurologie, dermatologie en radiologie online een afspraak te maken. Wanneer u hiervoor in aanmerking komt ontvangt u per e-mail of SMS een voucherlink. Indien u geen voucherlink heeft ontvangen is het niet mogelijk om online uw afspraak in te plannen.

Voor het maken van een afspraak heeft u een verwijzing nodig van uw (huis)arts. Indien u die al heeft, kunt u ook een terugbelverzoek achterlaten. U kunt ook telefonisch een afspraak maken via ons Service- en Informatiecentrum via telefoonnummer 088 0100 900.

Ja, om een afspraak te maken heeft u een verwijzing nodig van uw (huis)arts.

Terug naar boven