Het activeren van Mijn DC Klinieken werkt niet. Wat moet ik doen?
Neem contact op met ons Service- en Informatiecentrum via telefoonnummer 088 0100 900. Wij helpen u dan verder.
Het is op dit moment nog niet mogelijk een afspraak te maken via Mijn DC Klinieken. U kunt in ons patiëntenportaal wel uw persoonlijke gegevens en informatie over uw afspraken inzien.
Mijn DC Klinieken is een beveiligd patiëntenportaal. Wij maken gebruik van een 2-factor authenticatie. Dit betekent dat u na het invoeren van uw gebruikersnaam en wachtwoord, ter controle een unieke code moet invullen. Deze ontvangt u per sms. Dit is een extra stap om uw identiteit te controleren.
Neem contact op met het Service- en informatiecentrum via telefoonnummer 088 0100 900.
Uw gegevens zijn pas 24 uur na activatie zichtbaar in Mijn DC Klinieken. Als u geen informatie ziet staan (maar bijvoorbeeld wel uw afspraken), dan is er nog geen informatie uit uw medisch dossier beschikbaar. Na uw eerste bezoek verschijnt relevante informatie in uw portaal. Wanneer u ook geen afspraken ziet staan, dan is uw identiteit mogelijk nog niet gecontroleerd. Wacht dan 24 uur en probeer het nog een keer. Werkt het nog steeds niet? Neem dan contact op met ons Service- en Informatiecentrum via telefoonnummer 088 0100 900.
Ja, u ziet in de app hetzelfde als op de webpagina van Mijn DC Klinieken. Enkel de vormgeving is anders.
Zoek in de App Store of Google Play Store naar de app ‘Mijn DC Klinieken’ en klik op ‘download’.
Nee. Medische informatie is vertrouwelijk. Daarom hebben u en uw partner ieder een eigen Mijn DC Klinieken-account nodig.
Nee, uw medische gegevens zijn vertrouwelijk. U kunt daarom alleen een account aanmaken met uw eigen e-mailadres en 06-nummer.
U kunt uw persoonsgegevens in Mijn DC Klinieken zelf aanpassen door in te loggen in het patiëntenportaal. Als uw medische gegevens niet (lijken te) kloppen, neem dan contact op met het Service- en Informatiecentrum via telefoonnummer 088 0100 900.