Ik kan niet meer inloggen op Mijn.dcklinieken.nl, hoe kan dit?

Ons patiëntenportaal is recentelijk vernieuwd. Om in te loggen moet u eerst een nieuw wachtwoord aanmaken. Klik daarvoor op ‘wachtwoord vergeten’ en volg de stappen. Uw gebruikersnaam is het e-mailadres dat bij ons bekend is. Vervolgens moet u een verificatiecode invullen. Deze ontvangt u per sms op het mobiele nummer dat bij ons bekend is. Lukt het nog steeds niet? Neem dan contact op met ons Service- en Informatiecentrum via 088 0100 900.

Heeft u een activatielink gekregen, maar lukt het niet om in te loggen in het portaal? Klik dan op ‘wachtwoord vergeten’ in het inlogscherm. Lukt het hierna nog steeds niet om in te loggen? Neem dan contact op met ons Service- en Informatiecentrum via telefoonnummer 088 0100 900. Wij helpen u dan verder.

Het is op dit moment nog niet mogelijk een afspraak te maken via Mijn DC Klinieken. U kunt in ons patiëntenportaal wel uw persoonlijke gegevens en informatie over uw afspraken inzien.

Mijn DC Klinieken is een beveiligd patiëntenportaal. Wij maken gebruik van een 2-factorauthenticatie. Dit betekent dat u na het invoeren van uw gebruikersnaam en wachtwoord, ter controle ook een verificatiecode moet invullen. Deze ontvangt u per sms. Dit is een extra stap om uw identiteit te controleren en is wettelijk verplicht.  

Neem contact op met het Service- en informatiecentrum via telefoonnummer 088 0100 900.

Uw gegevens zijn pas 24 uur na activatie zichtbaar in Mijn DC Klinieken. Als u geen informatie ziet staan (maar bijvoorbeeld wel uw afspraken), dan is er nog geen informatie uit uw medisch dossier beschikbaar. Na uw eerste bezoek verschijnt relevante informatie in uw portaal. Wanneer u ook geen afspraken ziet staan, dan is uw identiteit mogelijk nog niet gecontroleerd. Wacht dan 24 uur en probeer het nog een keer. Werkt het nog steeds niet? Neem dan contact op met ons Service- en Informatiecentrum via telefoonnummer 088 0100 900.

Nee. Medische informatie is vertrouwelijk. Daarom hebben u en uw partner ieder een eigen Mijn DC Klinieken-account nodig.

Nee, uw medische gegevens zijn vertrouwelijk. U kunt daarom alleen een account aanmaken met uw eigen e-mailadres en 06-nummer.

U kunt uw persoonsgegevens in Mijn DC Klinieken zelf aanpassen door in te loggen in het patiëntenportaal. Als uw medische gegevens niet (lijken te) kloppen, neem dan contact op met het Service- en Informatiecentrum via telefoonnummer 088 0100 900.

Ga naar www.mijn.dcklinieken.nl en klik op ‘wachtwoord vergeten’. U ontvangt dan een e-mail met daarin een tijdelijk wachtwoord. Met dit wachtwoord kunt u inloggen op uw account. Daarna kunt u uw wachtwoord wijzigen.

Terug naar boven