aA
088 0100 900
Pagina voorlezen

Het lukt niet de vragenlijst te versturen, hoe kan dat?

Het kan zijn dat u een verplichte vraag nog niet heeft beantwoord. Druk rechtsboven op de knop ‘versturen’. Dan komt u op de pagina uit met de verplichte vraag, deze is dan rood gemarkeerd. Als u deze invult, kunt u de vragenlijst wel versturen.

U kunt eerst proberen de internetbrowser of de app af te sluiten. Vervolgens kunt u de vragenlijst opnieuw openen. Als dit niet werkt, neem dan contact op met ons Service- en Informatiecentrum via 088 0100 900 of vul dit formulier in op onze website. Wij nemen dan op werkdagen binnen 24 uur contact met u op.

Soms komt onze e-mail met daarin een link naar de vragenlijst, per ongeluk in uw spam terecht. Controleer daarom alle mappen in uw mailbox. Mocht u de e-mail echt niet meer kunnen terugvinden, neem dan contact op met ons Service- en Informatiecentrum via 088 0100 900 of vul dit formulier in op onze website. Wij nemen op werkdagen binnen 24 uur contact met u op.

Controleer altijd eerst of u de laatste versie van uw internetbrowser heeft geïnstalleerd. Ons advies is Google Chrome te gebruiken. Het kan ook helpen cookies te verwijderen in uw browserinstellingen. Heeft u meerdere uitnodigingen ontvangen voor het invullen van een vragenlijst, gebruik dan altijd de laatst ontvangen e-mail. Daarin staat de juiste link naar de vragenlijst.

U kunt een of meerdere vragenlijsten van ons ontvangen. Dit is afhankelijk van het onderzoek of de behandeling waarvoor u onze kliniek bezoekt of heeft bezocht. Welke vragenlijst u ontvangt en hoe vaak, verschilt per specialisme. Bent u bijvoorbeeld patiënt op de afdeling pijnzorg, dan ontvangt u vóór, tijdens en na uw bezoek een vragenlijst. Zo kunnen wij meten of de behandeling een positief effect heeft gehad. Daarnaast vragen wij onze patiënten ook een enquête in te vullen over patiënttevredenheid. Dit is niet verplicht, maar uw ervaringen in onze kliniek helpen ons onze zorg en dienstverlening te verbeteren.

Neem contact op met ons Service- en Informatiecentrum via telefoonnummer 088 0100 900. Wij helpen u dan verder.

U kunt worden aangemeld voor het patiëntenportaal als u een e-mailadres en een 06-nummer heeft. U kunt inloggen op een mobiele telefoon, laptop, computer of tablet met internetverbinding. Om uw gegevens in te zien via een mobiele telefoon of tablet, adviseren wij u gebruik te maken van de Mijn DC Klinieken-app. Voor het invullen van vragenlijsten werkt de versie op de computer het beste.

Het patiëntenportaal Mijn DC Klinieken is een beveiligde digitale omgeving. U kunt er informatie vinden over uw zorg bij DC Klinieken, zoals: uitslagen van onderzoeken, uw medicatieoverzicht, uw afspraken, vragenlijsten, uw allergieën, uw actuele gezondheidsproblemen, uw medische voorgeschiedenis en brieven van uw (huis)arts.

Meer informatie over Mijn DC Klinieken kunt u hier lezen.

Het is op dit moment nog niet mogelijk een afspraak te maken via Mijn DC Klinieken. U kunt in ons patiëntenportaal wel uw persoonlijke gegevens en informatie over uw afspraken inzien.

U kunt 24 uur na uw afspraak bij radiologie uw beelden bekijken via beeld.dcklinieken.nl. U heeft hiervoor een referentiecode nodig. Die kunt u vinden op het formulier dat u na de afspraak heeft meegekregen. Heeft u deze niet (meer)? Neem dan contact op met het Service- en Informatiecentrum via telefoonnummer 088 0100 900.

Terug naar boven arrow_upward
close