aA
Pagina voorlezen
Contact & FAQ

Wanneer kan mijn behandeling wel of niet doorgaan (i.v.m. corona)?

Heeft u op dit moment een positieve coronatest? Dan kan de afspraak niet doorgaan en kunt u een nieuwe afspraak inplannen. Dit kan minimaal 5 dagen na de start van uw symptomen, wanneer u 48 uur koorts- en 24 uur symptoomvrij bent.


Heeft u last van verkoudheidsklachten? Dan kunt u wel naar uw afspraak komen, maar kan u worden verzocht om een mond-neusmasker te dragen.

In sommige gevallen moet er tijd zitten tussen de vaccinatie en uw afspraak. Voor maag- en darmonderzoeken en afspraken bij de dermatoloog moet er minimaal 48 uur zitten tussen de vaccinatie en uw afspraak. Voor een behandeling op de pijnpoli moet er minimaal 1 week tussen de vaccinatie en uw afspraak zitten.

We doen er alles aan om het besmettingsgevaar te verkleinen. Onze medewerkers nemen alle hygiënemaatregelen die door het RIVM zijn voorgeschreven. Als u bij ons komt voor een afspraak, vragen we u uw handen te desinfecteren. Daarvoor hebben we desinfecterende middelen in elke vestiging.

Ons Service- en Informatiecentrum staat voor u klaar om uw vragen te beantwoorden. U kunt ons bereiken via telefoonnummer 088 0100 900.

Terug naar boven