Klacht indienen

DC Klinieken leert graag van uw ervaring en staat open voor klachten. Een klacht kan vaak makkelijk opgelost worden. Bijvoorbeeld door de persoon waar de klacht over gaat direct aan te spreken. Soms is dat lastig. In dat geval kunt u altijd terecht bij de klachtenfunctionaris.

 

 

 

Klachtenfunctionaris

De klachtenfunctionaris luistert naar uw verhaal en bemiddelt tussen u en de persoon of afdeling waar de klacht over gaat. U krijgt beiden de gelegenheid om een toelichting te geven. De klachtenfunctionaris is onpartijdig en heeft een geheimhoudingsplicht. Ook als u twijfelt of u wel een klacht wilt indienen of enkel advies wilt vragen, kunt u contact opnemen met de klachtenfunctionaris. Zij is telefonisch te bereiken op dinsdag, woensdag en donderdag op 088 0100 999.

 

U kunt een klacht indienen door het klachtenformulier in te vullen.

Klachtenformulier

 

Contactgegevens klachtenfunctionaris

Afhandeling van klachten

 

Klachtenregeling
Wanneer u een klacht heeft, behandelen we die volgens de klachtenregeling van DC Klinieken. Wat deze regeling precies inhoudt, kunt u in het volgende document lezen: Klachtenregeling DC Klinieken

 

Externe geschillencommissie
Bent u niet tevreden over hoe uw klacht wordt opgelost? Of blijft er een verschil van mening bestaan? Dan kunt u uw klacht indienen bij de externe geschillencommissie. De externe geschillencommissie kunt u ook inschakelen als u het niet eens bent met de afhandeling van een verzoek tot schadevergoeding. Meer informatie over de externe geschillencommissie.

Niet gevonden wat u zoekt?

Wij helpen u graag verder. Hier vindt u de veelgestelde vragen. Staat uw antwoord er niet bij? Neem dan contact op met ons Service- en Informatiecentrum via telefoonnummer 088 0100 900.

Terug naar boven